lördag 31 december 2016

Summering 2016


Ännu ett år går mot sitt slut. Ännu ett år fyllt av händelser, människor och erfarenheter att vara tacksam över! På jobbsidan blev det för mig en plötslig förändring vid halvårsskiftet, som innebar att jag fick en oväntad lång sommarledighet och ett lugnare arbetstempo under höstterminen, med utrymme för studier och mer tid i syrummet. Inget jag förutsåg när året började, men kanske ett värdefullt steg tillbaka för att hålla i längden. Nu ser jag med stor nyfikenhet fram emot vad 2017 kommer att föra med sig, både i arbetsliv och i syrummet!

En genomgång av vad som bloggades under 2016 visar:

Överdelar: 25
Byxor/kjolar:21
Klänningar:5
Kassar:15
Trosor/kalsonger:8
Mössor: 4
Övrigt sytt: 8
Sockor:15
Vantar: 3
Övrigt stickat:4

Bland det övriga stickade finns min Islandskofta som både var rolig att sticka och som är ett minne från vår sportlovsresa.
Det sydda får representeras av G i sin konståkningsdräkt. Många turer till olika ishallar blir det!



















GOTT NYTT ÅR till er alla som tittar in här!

Inga kommentarer: