torsdag 19 augusti 2010

PIFfig klänning


Denna lilla klänning syddes i juli och skickades i väg som PIF (pay it forward) present. Jag hoppas innerligt att den nått fram till sin mottagare även om jag inte fått någon reaktion därifrån. Sommartid får man ju räkna med att folk kan vara bortresta, låta posten lagras och inte prioritera bloggvärlden.
Snart hardet gått ett år sedan jag utfärdade PIFfen. En kommentar lämnades utan kontaktuppgifter och en har jag inte fått någon fysisk adress till, så vi får se hur det går om jag kan uppfylla mina åtaganden...
Klänningen ovan skall förhoppningsvis passa en ca 5-6 årig(?) flicka. Smockat liv och rullfållskantade axelband med resår i borde göra storleken någorlunda flexibel.

1 kommentar:

Y sa...

jättesöt! den enda som skrev upp sig på min PIF lämande heller inga uppgifter. Kände mej snätan lite förolämmpad