lördag 28 augusti 2010

Bara 39!


Jag är ledsen att behöva göra er besvikna, men det var faktiskt "bara" 39 garnnystan jag köpte under Finlandsresan. Maxgissningen löd 68 nystan, jag kanske får ha det som mål nästa år...
Det betyder att det blev den första som gissade, Maria med Myssel, som kom närmast, med sin gissning på 38 nystan. Med tanke på att de flesta nystan är på 150 g, några på 100g, så har jag nog ändå sysselsättning i vinter. Garnförrådet var ju inte direkt tomt innan heller...
Grattis till Maria! Hör av dig på mailen så jag får höra vilket garn du vill ha! De nyinförskaffade finns på bild här, andra finns under sidorubriken garn och ytterligare annat finns odokumenterat.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad kul att jag kom närmast! Du borde ha att göra ett par veckor i alla fall med 39 nystan. :-)

Aleisa Ribalta sa...

hihihi, massor med sockor, jag trodde att det var 39 du fyllde, skulle gratulera, men det var det inte. jag får gratulera ändå vinnaren. kram!