måndag 18 januari 2010

Paket!


I dag var det nästan julafton igen! Jag hade fått ett stort brev/paket hem i postlådan. Väntade mig inte något sådant, och avsändaren i form av initial+efternamn blev jag inte så mycket klokare av. Ett byte med Mirrezz är på gång, men där väntade jag mig bara ett litet brev, eftersom hennes del i bytet skulle vara ett namnsmycke. Men pketet visade sig vara från Mirrezz. Utöver namnsmycket innehöll det tre mjuka bomullstyger, två rutiga och ett blommigt. Vilken överraskning! Namnsmycket består av en fyrkantstav med mina fyra barns namn, ett på vardera sidan+ ett dekorationshänge. Så fint!
Tusen tack Mirrezz! Min del i bytet saknar tummar än så länge, kan jag avslöja...



Dessutom kunde jag i dag hämta ut ett paket tyger från JNY. Jag brukar inte använda typiska "sybloggstyger", men nu behövde jag mera rosa tyger, och då kunde jag ju inte låta bli att beställa en del annat också. Det gäller ju att utnyttja enhetsportot...Det skall bli spännande att se hur kvaliteten är att sy i. Lite besviken är jag så här långt på molnvelouren, den kändes väldigt tunn och sladdrig. Just nu hänger den på tork.


Mjuk, tyckte G!
Den observante kanske tycker som min man, att det väl inte direkt var så mycket rosa i paketet...

Inga kommentarer: