torsdag 10 september 2009

Jag vann!


Kolla vilken fin jacka jag vann på Mirrezz blogg! Sprillans ny Peak Performance jacka i asiatisk storleksmärkning, jag gissar att det var orsaken till att den inte blivit använd. Denna märkt XL passade dock perfekt på mig. Hon hade en annan, röd Goretex jacka, som också fanns att välja mellan, men den var tyvärr för liten för mig. Kolla in hennes bytesförslag!
Fast lottas den ut tar jag chansen igen, det finns flera unga damer i familjen med mindre storlekar än mig... Men den här gången var jag egoistisk och ville ha en jacka till MIG!

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Wow, så kul!!! den här är ganska rättvis, när du har varit så generöss mot alla andra. njut av! grattis till en lyckig vinnare som förtjänner det.

LillaBarn sa...

Grattis till vinsten!! Perfekt inför hösten!!