tisdag 2 juni 2009

Pay It Forward!


Jag tycker att det är så roligt att ha paket att vänta på, så nu har jag skrivit upp mig på en PIF hos Malins Mångahanda!
Vill du också få vänta på paket? De tre första som antecknar sig för min PIF genom att lämna en kommentar kommer att få en handgjord present av mig inom ett år. Vad det blir och när den kommer vet jag inte, men inom 365 dagar skall du få något.
Villkoret är att du lovar samma sak på din blogg, dvs att skicka något hemgjort till tre personer-Pay It Forward!

****PAY IT FORWARD"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.

Gör så här:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg och mejla mig din adress på heimlaga(at)e-gatan.se Lämna också lite uppgifter om eventuella barn och storlekar osv. som kan vara bra för mig att veta. De tre första kommentarerna är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar.
2. Gör samma sak på din egen blogg!

5 kommentarer:

Sagagos sa...

jag skriver väl här oxå då ;)
Ha en bra dag!

Aleisa Ribalta sa...

HEJ, jag vill vara med, vill ha en PIF av dig, tycker det är kul med det, jag länkar fran min blog till din, och gratulerar för en fin blog och jättegulllig familj, jag har 2 flickor med.

Aleisa Ribalta sa...

que bien, este blog me encanta, q de cosas lindas!!!!. no entre buscando el PIF, no se ni como llegue, pero cuando llegue a la nina del vestido azul, me quede enamorada. vad fin klänning din dotter fick!!!!, ska mejla dig adressen, men tack för besöket och spanska värma bienvenida, como es q lo hablas tan bien? saludos
aleisa

Nette sa...

hejsan!!
jag vill gärna vara med på din PIF.

Sagagos sa...

Hej!
ledsen att jag inte hunnit skriva innan! Men livet går i ett...

Tack så hemskt mycket för dom underbara sockarna! jag är grymt imponerad av alla som kan mer än mig, vilket inte är så svårt när jag bara stickar aviga och räta*L* men underbara var dom! ska försöka hinna blogga om dom, men har fått så många beställningar att jag inte ens hinner med dem*L*

Ha en underbar dag och tack än en gång!
Lisa