måndag 9 mars 2009

Vad skall märket sitta på? Utlottning!

I marsutmaningen står det att man själv väljer om man vill lotta ut något av sina alster. Jag tycker att det är roligt att sprida mitt hantverk, och är inte direkt överhopad av beställningar. Målsättningen att avsluta ett projekt varje vecka känns väldigt lågt satt för mig, nu när jag är föräldraledig. Hellre något nästan varje dag.( Inser däremot att det nog är mot nivån ett projekt per vecka jag får sträva sen när jag börjar jobba igen.) Så en utlottning är lockande, men jag vet inte riktigt vad jag skall lotta ut. Att lotta ut ett färdigsytt barnplagg begränsar ju rätt kraftigt tänkbara lotterideltagare utifrån storlek etc. Alltså har jag beslutat mig för att lotta ut en överraskning-som kan bli vad som helst beroende på vem som vinner! Alltså lite som en PIF, men utan förpliktelser att lova saker vidare.

Jag lottar härmed ut någonting Heimlaga(=hemmagjort på österbottniska) bland alla som kommenterar detta inlägg innan 18/3. Vill ni sprida informationen genom att länka hit får ni naturligtvis det, men det är helt frivilligt och påverkar inte lotterideltagandet. Min ambition är att göra vinsten klar under marsmånad, och alltså använda mig av sådant jag har hemma.

26 kommentarer:

Vindling sa...

Spännande! Det här vill jag se slutet på. :)

Reena sa...

Spännande att se vad ditt namn blir att sitta på i slutändan. :-)

rino sa...

vilken rolig idé,klart jag är med!

Anonym sa...

jag vill gärna vara med, jättespännande.....

Mallaching sa...

Jag är väldigt gärna med! Så kul!

Helena sa...

Spännande! Jag vill vara med!

Anonym sa...

Låter ju roligt! Jag är gärna med i utlottningen!

Katarina sa...

Kul! Jag vill också vara med! :-)

Anonym sa...

Vad roligt! Jag vill gärna vara med!

od Andulky sa...

Härlig idé! Självklart vill jag vara med!!

SiriR sa...

Spennende! Jeg er gjerne med, dersom du sender til Norge da..

Anonym sa...

Spännande...klart man hänger på!

Husfrun på landet sa...

Å vad roligt, det är klart jag vill vara med :)

Retro Elephant sa...

Bättre lycka denna gång, jag är med!

Anonym sa...

spennende, jeg vil være med :)

Marie Frost sa...

Åh, jag vill gärna vara med! :)

Millan sa...

Vilken kul ide! jag vill också gärna vara med i utlottningen!

Beas sa...

Jisses vad spännande! Jag hänger nyfiket på låset! :-)

Handarbete/Pyssel sa...

Vilken kul tävling!!
Håller tummarna för att jag blir den lyckliga vinnaren ;)

//oxå med i marsutmaningen.

RÄVENoRÄKAN sa...

Jag vill vara med. Jag har inte vågat haka på marsutmaningen men det låter som en skojig ide (och inte helt fel att införa köpstopp på sig själv...:-)).

Anonym sa...

spännande! vill vinna :)

kawisen kanelbulle hotmail punkt com

Veronica Tingvall sa...

Jag vill! Jag vill! :-)
Kram/Veronica

Henrietta sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen

Anonym sa...

jag ör oxå med på denna =)

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh självklart vill jag vara med och vinna. Kul idé att specialanpassa en grej. Lycka till med marsutmaningen!

Anonym sa...

Viken rolig ide´! Klart man är med..