måndag 2 februari 2009

Stickdags!

Nu skall jag snart få börja sticka vinnarsockorna! Influensasjuke sonen M fick dra lott under överinseende av lika sjuka storasyster P. Vinnare blev Mikaela StigsdotterLarsson som har Mikaelas Läs och Matblogg. Grattis! Av hennes blogg kan jag utläsa att hon nyligen är prästvigd, och mat och bokroad förstås! Nu inväntar jag bara besked om storlek och färgval, sen skall jag sticka så fort jag hinner, om nu inte jag också däckas av influensan...
För er som inte vann, men ändå tycker att det kan vara spännande att vänta på(och skicka!) paket, kan jag tipsa om att det fortfarande finns två platser kvar på min PIF

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Grattis Mikaela! Trist för mina fötter ;-).

Vindling sa...

Grattis till vinnaren! Jag får fortsätta slita på dom jag fick av mamma i julklapp. :)

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Tack tack tack tack! Jag blev verkligen väldigt väldigt glad.
Jag har mejlat om storlek och färg nu.
Glada hälsningar från Mikaela